dag 4 Moselkern Zell am Ziller - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu dag 4 Moselkern Zell am Ziller - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu

dag 4 Moselkern Zell am Ziller

Blijf op de hoogte en volg Christine

14 September 2012 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Dag 4 Moselkern-Zell am Ziller Gerlosberg 13
Vanochtend op tijd de wekker laten gaan, half 7. Vandaag vertrokken we uit Moselkern. Koffers gepakt en alvast naar de auto gebracht en auto netjes ingepakt. De garage was nog niet open, dus de fietsen konden er nog niet op. Dit dus maar bewaard voor na het eten. Om klokslag 8 uur stonden we voor de deur voor het ontbijt. Hier hebben we nog even de tijd voor genomen. Tegen kwart voor 9 toch maar aanstalten gemaakt om te vertrekken. Na de fietsen op de auto bevestigd te hebben en afgerekend te hebben vertrokken we om klokslag 9 uur richting Zell am Ziller in Oostenrijk. Volgens onze Tom Tom zouden we om half 4 aan moeten komen. Afwachten maar of het verkeer hieraan mee wil werken.
Nu helaas dat is dus niet gelukt. Tot drie keer toe hebben we zelfs in de file gestaan, waardoor we pas om ongeveer kwart voor 6 op de plaats van bestemming waren. Het vinden was nog even lastig, maar met onze mond is het wel gelukt. De Tom Tom kende namelijk als adres in Zell am Ziller geen Gerlosberg 13. Waarschijnlijk hadden we Gerlosberg als plaats aan moeten geven. Maar geeft niet we zijn er gekomen.
En wat een appartement en wat een schitterend uitzicht. Echt prachtig. Zelfs versgevallen sneeuw op de bergtoppen.
Allereerst werden we welkom geheten door Anneliese, de vrouw des huizes. Dit gebeurde natuurlijk onder het “genot” van een borrel. Dit smaakte echt naar pure spiritus. En Christine stond hiervan natuurlijk te tollen op haar benen. Nadat dit iets afgezakt was, moest de auto uitgepakt worden.
Vervolgens hebben wij ons geïnstalleerd. Vandaag was er geen uitgebreid menu. We hebben het gedaan met een kop soep en een broodje. Maar dat kan ook wel na drie heftige dagen! Nu zitten we rustig van alles en nog wat te doen, onder andere even praten met het thuisfront en verslagen maken. Straks lekker slapen, kijken of deze matrassen kunnen tippen aan de Tempur van thuis.

• 15 September 2012 - 18:18

Gertin:

Hallo vakantiegangers,

Goed om te horen dat alles lekker veloopt met jullie. Geniet maar lekker met jullie tweetjes! Ik zorg wel voor zoonlief! Ik begin al aan het vadergevoel te wennen. ;-)

Groetjes Gertin

PS: Foto's komen nog? Hoop ik wel; altijd leuk om leuke vakantiekiekje te mogen bewonderen!