Brand - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu Brand - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu

Brand

Door: purg

23 September 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Dag 15 Brand
Zondag 21 september 2014

Zoals de weersvoorspellingen al hadden aangekondigd is het vandaag de eerste dag dat het weer minder is. Het regent. Voor ons maakt dat vandaag niet veel uit. We hebben een rustdag ingepland. We doen daarom ook niet veel. Beetje lezen, tv kijken, internetten etc.
Wat het tv kijken betreft kunnen we via de stream om half 1 naar ons clubje FCT kijken. En we hebben geluk, ze winnen de derby met, zoals jullie allen natuurlijk allang weten, 1-4 van Heracles.
Hierna komen ook de andere wedstrijden nog aan bod. Zo vermaken we ons deze dag wel. En het weer valt eigenlijk best mee. Zo nu en dan een bui en ook nog best zonnige perioden.
Voor morgen is er ook niet veel goeds voorspeld, we wachten maar af.

Groetjes van de uitrustende purgjes.