Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu

Bludenz

Door: purg

Blijf op de hoogte en volg Christine

17 September 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Dag 9 Bludenz
Maandag 15 september 2014

Na een heerlijke nachtrust en lekker uitslapen hebben we ons vandaag niet te druk gemaakt. De broodjes lagen al klaar, daar had Elisabeth voor gezorgd. Dit hadden we gisteren al afgesproken. Verder is Christine druk geweest met het uitschrijven van de verslagen van de afgelopen week. De laptop is gecrasht en daarom maar op papier. Als is daar nog langer mee wacht ben ik het helemaal vergeten. Nu is het nog aardig gelukt. Gelukkig is Martin handig met computers. Dus gaat hij proberen de laptop weer aan de praat te krijgen. Uit voorzorg had hij al een reparatieschijf meegenomen. En het is hem gelukt de laptop weer nieuw leven in te blazen. Wel handig zo'n man. Wel moet de laptop nog aan een vaste kabel om de driver voor internet te kunnen installeren. Dit moet hij nog doen. Maar dat komt nog wel. Daarvoor moet hij naar Elisabeth. We zien wel wanneer hij daar aan toe komt.
's Middags hebben we boodschappen in Bludenz gedaan. Daar hebben ze een Lidl waar we van alles gekocht hebben. Voorlopig hoeven we geen honger meer te lijden. Ook hebben we de auto weer van energie voorzien. Dat is schrikken hier aan de pomp. Christine dacht dat Martin Diesel tankte, maar benzine is hier voor dieselprijzen te koop. Het scheelt zo wel 30 eurocent per liter. Daarvoor hadden we dus niet hoeven te fietsen deze vakantie.
Na dit uitstapje nog even op het balkon gezeten en van het prachtige uitzicht genoten. Het weer is weer prachtig vandaag. Hierna heeft Christine voor de verandering weer eens zelf gekookt. Dat is wennen!
Na het eten heeft Martin de laptop weer van internet voorzien. Dus alles werkt nu weer. Vandaar dat de verslagen weer geplaatst zijn op www.purg.waarbenjij.nu.
In de tussentijd heeft Christine alle verslagen op papier nu bij. Zo zijn we beide mooi druk geweest om het thuisfront op de hoogte te houden :).
Het is half 12 's avonds als we achter al deze werkzaamheden een punt zetten. Het is mooi geweest. We gaan lekker slapen.

Groetjes van de internetters uit het Brandnertal