verslag dag 15 - Reisverslag uit Hemsedal, Noorwegen van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu verslag dag 15 - Reisverslag uit Hemsedal, Noorwegen van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu

verslag dag 15

Door: purg

Blijf op de hoogte en volg Christine

04 Juli 2010 | Noorwegen, Hemsedal

Verslag 15e dag Hemsedal

Vanochtend weer eens rustig aan gedaan. Het is vandaag alweer de laatste dag in Hemsedal. Het lijkt mooi weer te worden. Strak blauwe lucht. Vandaag willen we met de auto een tocht maken. Uiteindelijk gaan we voor de tolweg Panoramavegen. Deze loopt van Hemsedal richting Fagernes of andersom, ligt eraan van welke kant je komt.
Wat uitzicht betreft schijnt het mooier te zijn om de weg te rijden vanaf Fagernes, dus doen we dat maar.
We vertrekken pas om 2 uur. Het eerste deel van de route loopt van Hemsedal naar Gol via een redelijke weg. We treffen het want we zien nog een eland langs de kant van de weg. Deze weet zeker dat het onze laatste dag is en wil nog even afscheid van ons nemen.
Vervolgens gaat de route van Gol naar Fagernes, om van daaruit over de tolweg te gaan.
Deze route is zoals de vele anderen weer prachtig. Mooie uitzichten op besneeuwde toppen en nog veel meer.
Tegen 5 uur zijn we weer terug. Martin gaat nog even een paar sudoku's maken en Christine leest haar boek uit.
Nu is het 7 uur en staat het eten op.
Bij het bekijken van de berichten las Christine de opmerking van haar moeder. Ze heeft het verslag van dag 14 aangepast en hoopt dat haar moeder nu weer gerustgesteld is en ze weer rustig kan gaan slapen.
Wij gaan zo de boel hier in pakken. Morgen staat er een lange reis op het programma. We vertrekken tegen negenen uit Hemsedal om ca. 520 kilometer verder in Göteborg (Zweden) aan te komen. Vandaar uit vertrekken we morgenavond om 7 uur met de boot richting Kiel. Daar hopen we dinsdagmorgen om 9 uur aan te komen.
Dit is dus vanuit Noorwegen het laatste verslag.
Jullie horen of zien ons weer in Enschede.
De laatste vakantiegroeten vanuit Noorwegen van Martin en Christine.

• 04 Juli 2010 - 18:06

Gertin:

Goede reis terug!
    Was vanochtend met twee dingen tegelijk bezig (chatten met Christine en een reactie schrijven hier op jullie vakantielog); vandaar de domme type fout die niet meer aan te passen was/is!
    groetje broertje

• 04 Juli 2010 - 20:16

Pa En Ma.:

Lieve kinders,
    Sorry, dat ik het niet kon laten! Ook van deze kant een goede reis terug toegewenst en een welkom thuis in Enschede. Slaap lekker en groetjes van pa en ma.

• 04 Juli 2010 - 20:27

Paulien:

Ik vond het leuk jullie reisverslag te lezen en de foto's te kijken.
    Goede reis naar huis en rij voorzichtig. doei doei

• 04 Juli 2010 - 21:17

Marion:

al weer terug...o wat gaat de tijd toch snel...het lijkt me prachtig wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben...

een prettige voortzetting van jullie terugreis...

groeten uit Buurse
    van Marion en familie