Dag 22 Ottawa - Golden Lake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu Dag 22 Ottawa - Golden Lake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Christine Regenspurg - WaarBenJij.nu

Dag 22 Ottawa - Golden Lake

Door: purg

Blijf op de hoogte en volg Christine

23 September 2011 | Canada, Ottawa

Verslag dag 22 Ottawa – Golden Lake
Zoals gisteren al geschreven stond vandaag de was op het programma. Dus toch op tijd opstaan, want ook het beddengoed was aan de beurt. Eerst wel nog even lekker ontbeten en douchen. Daarna richting washok. Hier de wasmachine gevuld en lekker erbij gezeten boekje lezen. Ondertussen heeft Martin de ontbijtboel afgewassen en de tank van water voorzien. De grijze en zwarte tanks zijn door hem geleegd.
Iets na 1 uur waren de werkzaamheden gereed. Vervolgens hebben we de camping verlaten. Voor het komende weekend moesten we nog wel voorzien worden van de nodige voorraad. Dus nog gauw voordat we Mandy op zouden halen, even langs de Loblaws. Ook moest de benzinetank nog gevuld worden. En dus ook dit nog even gedaan. Hierdoor waren we iets later dan gepland bij Mandy. Maar we hebben haar getroffen. Ze heeft het daar mooi voor elkaar. Eigen ruime kamer met een gemeenschappelijke grote keuken en een douche met toilet te delen met 1 ander.
Na Mandy geholpen te hebben haar spullen naar de camper te brengen, zijn we vertrokken naar Golden Lake. Deze camping hadden we al uitgezocht en ligt richting Algonquin Park. Volgens tomtom zouden we dan om ca. half 6 op deze camping kunnen zijn. Het eerste stukje de stad uit was het nog druk. Even later was het een stuk rustiger. Onderweg proeven we al aan de Indian Summer. Heel erg mooi. Het weer doet ook goed mee. Wat treffen we het toch.
Tegen half 6 rijden we inderdaad de camping op. Tomtom heeft ons er prima heen gebracht. De office is gesloten. We lezen het papier op de deur en het blijkt dat we gewoon een plekje uit mogen zoeken. Ook komt er al een vrouw aanlopen die hetzelfde zegt. Ze wijst ons richting Lakeside. Daar kunnen we kiezen uit meerdere plekken. Schitterend. De achterkant van de camper aan het meer. En een prachtig uitzicht. De ondergaande zon is helemaal te gek. We genieten met ons drieën. Dit hadden we allen vanochtend niet kunnen dromen. De foto’s laten het jullie zien.
We hebben lekker gezellig met ons drieën buiten gegeten. Ja, jullie lezen het goed, buiten ’s avonds om kwart voor 7 eind september.
Hierna hebben we de boel afgewassen en lekker bijgepraat over de belevenissen van de afgelopen 3 weken.
Morgen trekken we verder richting Algonquin Park. Kijken of de Indian Summer daar al haar intrede heeft gedaan. We hope so.
Groetjes van drie Purgjes

• 23 September 2011 - 20:11

Gertin:

Ik weet zeker dat jullie je met jullie drietjes weten te vermaken!
    Zeker met het mooie weer! Hopelijk blijft het weer goed de komende dagen en week!
    Hier is het ook lekker najaarsweer; voor het hele weekend en de aankomende week wordt stabiel najaarsweer verwacht met 's ochtends mogelijk mist maar daarna steeds ruimte voor de zon en temparaturen rond 20 graden.

Groetjes en liefs Gertin

• 23 September 2011 - 21:23

Pa En Ma.:

Hallo Purgjes,

Fijn, dat jullie elkaar gevonden hebben , het zal vast een fijn week-end worden. Hier is het weer ook verbeterd,maar ik moest vandaag poetsen, want Anita is niet geweest.
    Misschien morgen of zondag meer tijd om uit te gaan. Kees komt nog voor een paar kleine klusjes. De buren zijn terug van vakantie, ik hoef dus geen bloemen, post en zonnescherm meer te verzorgen vanaf morgen. Oom Jan en tante Diny zijn geweest, vonden de auto mooi. Oom Jan heeft voor mij
    even uitgezocht hoe de schakelaar van het lampje moet staan, want dat ging niet aan als je de auto open deed. Ik leer nog steeds bij !! Groetjes en liefs van ons beiden. Ma.

• 24 September 2011 - 20:42

En weer een voetbaluodate:
    Ajax-Twente 1-1 eindstand
    (en op een

• 24 September 2011 - 20:47

Gertin:

Ajax-manier drie minuten voor tijd Twente's gelijkmaker door Luuk de Jong)

• 24 September 2011 - 22:19

Stephan & Marco:

Martin... heb je in ieder geval de jas nog aan gehad???? dat hij niet goedkoop was wist ik wel maar zo duur... toch maar effe door sparen.
    Veel plezier daar, groeten,,,,

• 24 September 2011 - 23:55

Marion:

Wat fijn dat het zo mooi weer is....en dat jullie lekker genieten.....leuk dat jullie nu samen wat gaan doen.....

zelf ga ik maamdag naar Berlijn, ook hier is het heerlijk weer deze dagen...

en Chris je houdt het goed vol iedere keer weer wat te vertellen hier, klasse hoor!

heel veel plezier vanuit Buurse....

van Marion en de rest

• 26 September 2011 - 20:20

Richard :

Hallo Purgjes,

Ik klik op zomaar wat foto's om wat indrukken op te doen. Ziet er allemaal fraai en indrukwekkend uit. De laatste dagen van jullie reis zijn in aantocht. Geniet er nog even van, tot ziens in Nederland!

Groeten Richard S.